Lussebak



Å vad det är skönt att vara ledig en vardag när man jobbat hela helgen!
Idag ska jag och min underbara baka lussebullar!
Han kommer hem kl fyra så ska se till att degen är klar så vi hinner träna och
laga mat också!
Har faktistk handlat lite julklappar idag till mamma , pappa och så klart steffie :)
Så kul att köpa och slå in tycker jag! nu fattas bara granen så man har någon stanns
att lägga dom..men de får jag allt vänta med.
Skulle ju julpynta idag men det gjorde jakob igår när jag jobbade, så när jag kom hem
var det julpyntat och maten stod på bordet. kan inte bli bättre :)

Nu har jag verkligen julstämmning i kroppen !

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback