Grattiis



Måste börja med att säga GRATTIS till Karolina som blir 23 idag! hipphipphurra!!!!♥
Och sedan ett Grattis till Alexander och Sarah som fick en lite flicka igår morse!
Ett stort grattis till er alla 3!!!

Annars så är jag pigg idag, inget bakis här inte vilket jag tror att hela Sveriges befolkning
är ..=P Mamma och Pappa var här på middag igår. Min älskling gjorde maten och det blev
super duper gott, köket är inte hans bästa vän men han hade planerat och ansträngde sig verkligen
så nu kommer jag puffa in honom i köket oftare :D
Dom gick vid 10-tiden så då plockade vi undan lite och la oss i soffan och somna ..;)

Nu ska jag ner till tvättstugan igen hade inga stumpor eller rena jobbkläder så
de var ett måste att tvätta idag.

Ikväll blir det pannbiff och ensam mamma söker :)

have a nice day!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback