Break



Just nu har jag en liten rast, så innan jag tar mig en lite vilopaus tänkte jag
kika runt lite på datorn :)

Igår slutade jag kl 17.00 så gjorde super god mat och tittade på idol.
Fan att inte Tove åkte ut..vill inte se henne i finalen då stannar vi hemma karro ;)
Vill se Erik och Calle i finalen nu när min favvis åkte ut :(

Slutar kl tolv i kväll och imorgon jobbar jag på tempo men har för
mig att nästa helg är lite bättre, då ska jag hitta på ngt kul :D

Ha en bra helg!
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

håller med!!! tove sjunger bra men har blivit en liten diva..lyllo dej som ska se finalen!!

Postat av: Catherine

Säger som Malin! Tove bara står o gör sig till hela tiden med sina valpögon.

Erik o Kalle tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback