Äntligen



Ja äntligen så är det lördag!
Ser verkligen framemot kvällen, kommer bli super kul :D
Igår fixade jag och karro för igår, möblera om lite i källaren
så vi får plats allihopa, sen åkte vi och handlade...blev en del
men de är det värt :) Sen åkte vi hem till mig och grejjade
med maten och lite annat...blev även idol och provsmakning..=P

Nu har jag precis fixat till mig, ska strax cykla ner till stan och möta upp
Karro.. blir ett sista kik där nere och sen hinns det med en lördagsfika :D
Efter det hänger karro med mig hem så fixar vi oss här .


Ladda nu upp, för ikväll ska vi ha KUL!!!


// en laddad emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

wooohooo honey!

Postat av: Catherine

OH YEAH BABY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback