yees


Äntligen sitter jag här med våran nya dator, och nytt internet!
Köpte den igår, känns bra att ha en som fungerar, den andra har ju gjort lite
som den ville. Och eget internet, tack granne för att vi fått lånat ditt ;)
Har fixat så vi har trådlös tagentbort och mus så är datorn inkopplad till tv:n
rätt gött att ligga i soffan och kolla. :)

Annars har jag jobbat idag, fint väder så efter jobbet solade jag lite.,
Sen har jag och jakob ätit glass och nu kom vi precis in efter att ha handlat
för kvällens middag, idag blir det tacos, inte allt för avancerat med gott!

Imorgon öppnar jag klockan 7 och slutar 2 tror ja de var?!
Kvällen är fortfarande oklar, har inte bestämt ngt faktiskt.
Vill ut men ändå inte, vet ju att jag vill hem så fort jag sätter
min fot på statt. Men vore mysigt att grilla om de är fint väder och dricka
lite gott till de :) Men vi får se imorgon.

// E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback