How long

                                          
Ibland önskar man allt vore anorlunda, precis tvärtom.
Skulle man vara nöjd då? troligtvis inte.
Ibland undrar man hur livet skulle se ut om man
inte gjorde dom där valen man gjorde för år sen.
Man gör alltid val i livet och ibland undrar man om man valt rätt.
Ibland är det kristallklart, ibland inte.
Man är jag och allt är så suddigt.

Nu ska jag försöka le igen, alldeles för lite av de.
Vara glad för det jag faktiskt har och inte hänga upp
mig på det jag saknar.
Jag är trotsallt lyckligt lottad  dax  att visa det!

livet har sina goda stunder....




                                           

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback