uppe i varv


Har ni lika svårt som mig att varva ner efter jobb/träning ja allt ..?!
Man är så trött så ögonen sluter sig själv med kroppen och hjärnan
går i ett och man kan omöjligt somna. rätt jobbigt när man vet att
man måste sova för att orkar morgon dagen..de är väl då det blir
ännu värre när man ligger och tänker nu måste jag sooova!

Annars var det mycket på jobbet idag, märks att de börjar närma
sig sommar!  Imorgon har vi öppet till 22 så blir en långdag imorgon också!
Men innan jobb blir det träning, tror jag sträckte lr ngt gjorde jag iaf med mitt
lår, men nu gör det bara ont om jag böjer extremt mkt på benet så gick bra att
träna förut så satsar på imorgon också:)

Nu ska jag stänga av datorn och lägga mig i sängen med
tv:n på så kanske jag kan varva ner!

godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jessica

Hej, ja har inte ditt nummer längre då ja bytte mobil i förrgår, men har ni tid på fredag att vi kommer förbi å kollar kanske?? kramar

Postat av: jessica

Hej hej..vi har bokat bord på mumma nästa helg för att lyssna på johnny kask, när ska man komma då för vi ska äta innan?? och va är de för mat:) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback