Sluta med kaffe?


God Morgon!
Redan onsdag veckorna går otroligt fort.
Idag jobbar jag på Tempo, så är i vanlig ordning
hemma hos nisse med steffie och gör honom lite sällskap.
Blir inte här så länge, blir en långpromenad snart sen
blir det träning för mig. Sen måste jag handla så älskling kan
få matlåda.
Igår gjorde jag även bärpaj till honom :) jag kan vara snäll:)
Imorgon kommer en och ska titta på våran bil, hoppas han
köper den !! Men då blir det bråttom att hitta en ny bil, jakob har ju bilen
till jobbet var 5:e vecka och nästa vecka är hans tur..han kanske kan byta
vecka då jag är i göteborg hela helgen så kan jag inte vara med och välja
bil och det vill jag ju! Men det ordnar sig alltid!

jag funderar på att sluta dricka kaffe=P tror inte de är bra för mig.
Kan få så himla ont i magen, specielt kaffet på jobbet.
Eller iaf dra ner på det. Kan ju bli 10 koppar per dag..kanske inte så konstigt..
Ja så får det bli, jag drar ner på de :D
Nu karro får du hjälpa mig ;) hehe

ne har inget vettigt att skriva så bäst jag slutar innan jag lovat allt
för mkt =P.

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

haha erkänn att du satt me kaffekoppen när du skrev det där:P

Postat av: jocke

skriv något då....!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback