Inte nuuuu


Happ då har jag fått nackspärr också.
Men som tur var så är den lite mildare då jag faktiskt kan se normal ut,
inte som förra gången då ja vila mitt huvud mot axeln..
Ska ta och värma min kudde så kanske de inte gör lika ont,
ska ju jobba idag! (12-21)

Börjar bli lite nervös nu överallt som kommer hända på Mumma.
Kommer bli en stor förändring men tror de bara blir till de bättre.
Mer tider kommer det bli och det är jag glad över, kommer bo där
borta=P

Igår var vi och kollade på en lägenhet.
Södravägen (ja veet) dom husen närmast kronopark
inte lika illa tycker inte jag iaf. Ja vill ha den men jakob är inte lika
övertygad..tror tyvärr de inte blir den...:'(
får leta vidare..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jessica

om ni flyttar tar ja gärna över er gammla lägenhet:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback