God morgon



Premiären på Mumma gick bra!
Visst är man lite (läs mkt) sliten efter jobb från morgon till kväll,
men har varit kul också!
På torsdag är det lite fest på mumma, för alla byggare som hjälpt
oss med utbyggnaden och så. Självklart fixar jag maten ;D
Skönt att allt är klart nu, har varit påfrestande att ha byggare runt om
kring än så fort man ska göra ngt.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe ( har dragit ner på det men morgonkoppen
klarar jag mig inte utan) och lite frukost till det.
Sen blir det gymmet om jag kommer ihåg vart det ligger,
usch träningen har verkligen kommit i sista hand då man varken kan
eller orkar träna. Förra veckan tränade jag en gång. usch vilken ångest!
Denna veckan ska jag skärpa mig, får väl gå ut och springa om gymmets
öppettider inte passar mig.sådetså!

Nu blir det frukost!
// chef

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback