Flyttning


Då är det klart! Vi flyttar! Bestämde oss att den är faktiskt riktigt bra,
bra planlösning och sen det jag saknar mest nu, balkong!
Den är redan i fint skick, men nu när vi köper den så lönar det sig
att man lägger ner lite pengar på den för det får man ju ut sen när
man säljer den. Tur att jag har en händig pojkvän som kommer göra allt!
Jag ska hjälpa till så gott det går! Känner på mig att vi kommer trivas riktigt bra
där! :)
De ända dumma är dom dubbla hyrorna vi kommer få, men vi får hoppas
någon tar över lägenheten så vi slipper det!
Så mina vänner förvänta er en inflyttningsfest i sommar :D

Annars gick det jätte bra igår, inga stora tabbar allt flöt
på så bra så! Men detta var ju bara en mjukstart, helgen
kommer vara mycket stressigare men det klarar vi !
Nu sitter jag hemma hos föräldrarna åkte hit för att
pappa och jag skulle springa!
Jag mår fortfarande illa, pressa mig så hårt jag bara kunde.
Så nu ska dom grilla marinerad kyckling och göra egen klyftpotatis
av färskpotatis Mums!!

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Shit va kul att man får komma på inflyttningsfest, för man e väl bjuden?



//Husse

Postat av: jessica

Va betalar ni i hyra? vi kommer gärna å kollar på den, för alexander har ju inte sett den:) men vi är ute efter en större lägenhet så är den inte för dyr så är de väldigt lockande:) Du får gärna skicka ett sms om du vill å skriva va den kostar å så, 073-9069648.. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback