Det är mycket nu


Vilken helg..behöver en lugnt vecka men det kan jag bara glömma!

Lördagen blev rätt lyckad faktiskt.Spelade kubb och mitt lag vann båda
gånger! :) sen gick vi ner till statt rätt tidigt, men jag stannade ända till halv 2!!
Hahha. sent för att vara mig!

Igår mådde jag inte bäst när jag vaknade med efter några liter vatten och
några alvedon senare mådde jag bra. Solade hela dagen med karro...tills
min mobil ringer..Min chef annelie ringer och undrar vart jag är?!
HELVETE jag ska jobba. så bara att springa hem, ta på sig något och cykla som en dåre
till tempo. kom bara en halv timma försent och på helger är inte det hela världen
då personen som jobbar innan ska jobba en timma med en..usch! jag var så stressad
att jag bara ville börja grina. Kunde inte slappna av  på hela kvällen.
Jag fick mitt schema via sms och då min mobil är på lagning så kunde jag ju inte titta
på hur jag jobbade, men jag tänkte hämta schemat senare under dagen.
Tänk om jag bara hade hämtat de där jävla schemat tidigare så hade detta aldrig hänt.!!

Nu i veckan har jag problem och få ihop mina tider från tempo och mumma,
imorgon verkar det gå men lördag ska jag jobba från sju till 1 på natten? kommer
vara helt slut! Men det får gå en gång går ju faktistkt!

Nu ska jag ta en brakfrukost så jag orkar med mig själv!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback