4 Maj


usch vilken hemsk natt det har varit.
Har haft så ont i magen så har inte sovit många minuter denna natt.
Fick springa upp och värma min kudde flera gånger men det hjälpte inte
och sova går ju bara inte när man bara vrider och vänder på sig för att de gör
så j*vla ont.
Nu är det lite bättre, fortfarande ont men jag kan iaf gå.

Börjar halv 1 idag. Jag och Jocke ska laga mat idag, pröva på det som kommer
finnas på menyn. :) ska bli kul faktiskt. Jag kommer ju ha huvudansvaret för maten
så gäller att ja gör det bra :D
sen jobbar jag till stängning !

Nu ska ja iväg och springa på band och gymma.
De bästa mot magont - träääning!

Längtar tills fredag då jag och karro åker till göteborg.
Handla massa ska ja göra, om ja hittar något :) sen ska
vi nog gå på bio och äta gott och så :)
Sover över till söndag så vi hinner nog med det :D

just de ja, träning var det.
Ha det bra ! // E

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Åh vad roligt med Göteborg, hoppas ni får kul! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback