tankar

I need some body

Då var det lördag igen då. Är så sugen på att gå ut!
Men börjar halv 8 i morgon så blir inget med det.
Slutade halv 3 på mumma idag, då åkte jag och jakob
och köpte bullar och satte oss i solen och fika (:
Sen skulle han hjälpa sin pappa med grejjer och det orkar
inte jag vara med på så åkte hem...så nu har jag tittat på Miami inK.
Blir man inte sugen?!?!? Vill så gärna med vad och vart..?
vill antingen ha en text från typ armhålan och ner till höften,,,men vad ska det stå..
eller så vill jag ha en på höften..med vad? eller i naken?
Ne som ni märker har jag ingen aning..man kan ju inte bara göra något, då
ångrar man ju det sen! man vill ju ha något med någon mening, eller betydelse..
kollar runt på internet men hittar ingen bra sida med bra tatueringar..hittar mest
på fula gubbar och över hela armarna de vill jag inte ha även om det vore coolt.
Om  det hade passat mig hade jag velat ha tattueringar över halva kroppen,
rakt över..inte i ansiktet då. såg en som hade det och det var fan snyggt..men som
sagt det passar verkligen inte mig..:(
Måste hitta den perfekta tatueringen som passar MIG!

Suck nu är klockan redan halv sju..ska snart bort till älsklingen och äta lite mat.
Robinsson premiär i dag också ju. Måste ju ses, tror det bli en bra omgång!

ha en bra lördag !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback