Svåårt.

Ja har ett svårt beslut att fatta, fick reda på detta igår och har sedan dess gått runt och
tänkt, och tänkt och tänkt. Ja är en person som inte vill att någon ska komma till skada,
får otroligt dåligt samvete när jag vet att jag lovat någon och sen blir det inte så iaf.
Men har nu pratat med personen det berör och personen verkar ta det väldigt bra!
Sa precis som det var och hon/han sa att jag nu skulle tänka på mig själv.
Känns mycket bättre nu och en stoor sten föll från min hjärta. Så nu tror jag att jag
bestämt mig.! Bäst att ringa och prata om det!
Man har väldigt många funderingar och frågor men som jag alltid bara kommer på
när jag sitter hemma , och sen när det ska fram kommer jag inte ihåg någon av mina 100
frågor..knepigt!.

Nu sitter jag iaf hemma hos Nisse, ska strax ta en promenad i vår (?) vädret :)
Steffie fick stanna hemma eftersom nisse inte är 1 år längre så orkar han inte
busa så mycket som steffie vill. Men micke slutade skolan tidigt idag så går en långis
och sen åker jag hem till min prinsessa igen!

Idag är det först spinning och sen abs på schemat. Älskar den kombinationen!
Nu får det bli en promenad min Nils ♥
                                                  

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback