sommartid


Då var det Måndag igen, och det känns rätt bra faktiskt.
Börjarde veckan med ett träningspass kondition och styrketräning.
Efter det har jag tvättat, var verkligen akut! Har varit upptaget hela förra veckan
så det har verkligen samlat på sig. Sen har jag gjort mat, prövade på ett nytt
recept idag på Lax. Super gott faktistk! Och självklart har jag städat.
Efter helgen är det alltid stökigt här, har ju jobbat hela helgen så har bara inte orkat
städa här hemma! Vill påskpynta, när kan man börja göra deet?
Idag börjar jag klockan fyra på Mumma så får bli en liten promenad innan jobbet,
sen kanske Micke skulle titta förbi om han kom hem innan 4.

Min underbara älskling fyller år på torsdag och jag har paniiik!
Vad fan ska jag köpa, han vet ju inte själv vad han vill ha..super svårt ju!
Men imorgon brummar jag iväg till skövde och ska leta arslet av mig
Helgen förövrigt har varit jätte bra!
Förefesten hos Karro var super rolig, stänger som alltid in oss i hennes lilla
datarum och dansar arslet av oss :D Statt var okej, men inte mer än så,
kom väl hem vid halv två tror ja, skulle ju ändå jobba så det är väl okej..?=P

Ne nu får det nog bli en promenad, rätt kallt ute ju så får bli
vinterjackan fast det tar emot att sätta på sig den, vill ju ha våår.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback