Skövde


Ska strax brumma iväg till Skövde.
Har inte varit där på jätte länge så tänkte kika läget lite ;P
Har gått ut med steffie och så hon klarar sig ett tag.
Kommer inte vara borta så länge så de är inte synd om henne :)

Idag får det bli träning efter jobbet, kanske karro också är med på det,
jobbar ju med henne i kväll? (:
Lite små träningsvärk i hela kroppen efter gårdagens pass men ska nog
gå att träna lite ändå:)

Ne nu ska jag fixa det sista här.
//E

11.53.
Nu är jag hemma från skövde. blev som sagt en kortis.
Blev att jag köpte en kjol,en tunika , en klänning och ett par skor (: nööjd.
Sprack visst att jag inte skulle shoppa ngt, men man blir ju mkt gladare för stunden iaf:D
Nu ska jag laga köttfärslimpa med potatis och brunsås..muuums !

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tjuppis

hej, jag bara undrar, hur fick du namnet Tjuppis?



mvh Tjuppis



svara på The[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback