skövde


Lördag idag då.
Vaknade halv 8 av en nödig hund. Så bara att pallra sig ut med
morgonfrillen och se glad ut.
När man väl gått upp så kan iaf inte jag lägga mig igen så
satte på en kopp kaffe och gjorde lite gröt (:
Vid halv tio åkte jag och jakob till Skövde.
Just den affären jakob ville till hade stängt för dom byggde om
så kändes lite ovärt att vi åkte dit. Och jag har ju bestämt mig att
inte shoppa mera denna månaden, så vi åkte till media markt och kika och
sen åkte vi hem. Så blev inte så långvarit med kul ändå att göra något innan jobbet!.
Ska nu gå en långpromenad med prinssesan , sen blir det matlagning och jobb.
Imorgon ska vi på kalas innan jag börjar klockan två, blir lite tajt
men jag måste bara få farmors mat...åå vad gott!!! och fira farfar så klart!!

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback