sick


Usch jag börjar bli sjuk, i morse när jag vaknade kunde jag inte svälja för det
känns som halsmandlarna är som två pingisbollar.:(
det är jakob som har smittat mig, han har varit sjuk hela förra veckan,och
det vore ju rätt konstigt om jag inte blev smittad.
Så idag bli det ingen träning som jag tänkt mig, får satsa på att bli helt frisk!
Ska iväg till apoteket och stor handla lite grejjer så man känner sig bättre iaf.
Just nu har jag inte ens alvedon hemma, sen har micke rekomenderat några
halstabletter som gör att halsen domnar bort..låter ju för bra för att vara sant!
Börjar jobba klockan fyra så får bli soffan för mig hela dagen, så typiskt att
det ska vara världens bästa väder ute också, då vill man verkligen inte ligga inne!

// emelie

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback