ny vecka- nya tag


Äntligen måndag känner jag !
Nu får det bli lugna helger ett tag framöver.
Denna helg jobbar jag kväll och kommer hem halv tio både
fredag,lördag och sööndag..cach is king ;)
Rätt bra att skylla på jobb när man ska ta det lugnt :)
Blir jobb på tempo varje dag denna vecka, ska byta
kassasytem så kommer nog krångla en del men de ska nog gå bra :)

Idag när jag vaknade såg jag vilket fint vårväder det var ute,
så satte på mig promenadskorna och gick en långpromenad med steffie.
Efter promenaden fick det bli ett hårt träningspass på Nautilus, träna ju
varjen lördag lr söndag så kände att jag fick ta i lite extra ..=P
Nu har jag tvättat och dammsugit här hemma.


Personalmötet i går var bra, Som ni inte kanske vet ska vi bygga
ut Mumma och få alkoholtillstånd :) Kommer bli en heldel
grejjer på våran bakgård i sommar , kommer nog bli kanon, känner jag på mig:D
Så nu vet ni vart ni ska sitta i sommar, På Mummas bakgård .

ne bäst att sätta fart.
ha en bra måndag!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

hahah gumman tack for du sa de :P markte ja inte ens sjalv :P ja den 8 april. e du ledig den helgen???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback