lalalala:D


Är på så himla bra humööör:D
Slutade precis jobba, väntar på att Jakob ska komma hem, vill
hitta på något innan träningen börjar klockan 5.
Sen blir det tacos och Let's dance såklart!!
Öppnar på Tempo imorgon, var så länge sen. Hoppas jag kommer ihåg allt =P
Men pratade med Annelie nyss och hon berättade lite , så känns bättre=)
Slutar klockan tre imorgon, då kommer älskling och hämtar mig så åker vi dirket hem till
honom där deet är kalas för Jonathan som fyllt år i veckan.
Blir nog inte så långdraget för sen måste jag hem och piffa upp mig så
gott det går och sen är det party som gäller.
Jag hoppas på att det blir på mumma, men de hänger på en person;) karro övertala, I know you can ;)
Är jätte fest sugen trodde inte jag skulle vara det efter förra helgen =P.
kanske bara för att jag hade så himla kul och de vill man ju  ha!!

På söndag är det personal möte på mumma med bakis pizza, de är aldrig fel .
de är bra att jocke vet vad man är som mest sugen på dagen efter ..:D

hade bra allihopa !
//E
                                                    

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback