jag vill inte, jag vill inte..

men jag måste känner jag..
Kom precis hem från jobbet,ååå vilken seeg dag.
Har haft världens huvudvärk i flera timmar som vägrar försvinna.
Tror det beror på de X antal koppar kaffe jag druckit under dagen och inget
vatten..så nu sitter jag med ett stort glas vatten och hoppas det försvinner ska ju
iväg och träna spinning och abs klockan fyra.
Sen när jag kommer fem vid halv sju tror ja det är klart (??) då ska jag beställa
en kebabsallad från Luna..MMMMM vad gott. Dom har verkligen den godaste salladen där!.
Och så ska jag somna i soffan brevid älsklingen till Beck som vi alltid gör ;D
Är ledig i morgon vilket känns helt okej faktiskt, har jobbat två veckor irad nu så
en dag ska man väl inte behöva få ångest för? hm lr kanske lite =P

Ne ska nog lägga mig i soffan och samla lite energi till träningen för just
nu har jag NOLL!

                                            
är det någon mer än jag som längtar till sommaren ?:P

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

längtar som tusan jag me! så ska det snöa idag oxå, typiskt!

får köra på grillning o drinkar i sommar :)

Postat av: Anonym

alskling. i sommar ska vi ha de underbart :) saknar dig. snart e ja hemma! :) weihooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback