Jaaaaa


Då var det redan tisdag. Det går fort och det gillar jag :D
Väntar på att min skinkpaj ska bli klar i ugnen så jag kan gå iväg
och träna så har jag maten klar när jag tränat klart, det är gött dä!
Har som vanligt gått en promenad med lilla steffie, och sen har
jag hunnit med och handlat lite. Börjar fyra idag på tempo med
så hinner nog med lite innan jobbet . Rätt gött att jobba kväll när man
vet att man får lika många timmar som ett dagspass, tycker om att ta det "lugnt"
på dagarna och jobba kvällarna, det passar mig.
Men tyvärr så blir det ju inte så bra med träningen eftersom alla pass
ligger på kvällen. Det ända passet jag kan gå på denna vecka
är spinning kl 9.30 på fredag det ser jag framemot ;)
Så idag blir det bandet eftersom jag gymmade igår.
Ska få en super bra kondition så jag kan slå pappa när vi springer sen
i sommar. Kvittar hur mkt jag tar i så kommer han alltid i kapp mig..:(
Åh nu fick jag en längtan till sommaren, Tror och hoppas det blir en bra sommar!.

Ne nu tror jag pajen är klar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback