Hej.


Mitt internet är inte riktigt som det ska så har inte kunnat vara inne
på datorn på ett tag.
Men svar på din fråga Elin jag mår bra :P har du någon blogg så kan man ju
svara där :)

Nu ska jag gå en långpromenad med Steffie innan frukost.
Sen göra iordning mig och träffa Malin bli säkert en fika och
titta lite på stan, Visste ni att det skulle öppna en ny affär i Knallen?
Edel's eller vad det skulle heta, öppnar idag. jag hade iaf ingen aning..
tror inte det var mycket att hänga i granen, men bra att inte hela källaren
på knallen är avstängd längre!

Helgen får bli lugn.Hade inte rikigt bestämt mig men sen frågade
Maran mig i går om jag ville ta hennes pass på Söndag och då var saken
klar! Så roligt att jobba på Tempo nu också, har ett nytt kassasystem, alltid kul
men något nytt! väldigt stor skillnad mot våran stenålderskassa vi hade förut.
Så nu ska jag plugga plu nr och skit =P.

hade bra ! /emelie

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: NE0 Timeless

Tråkigt när datorer inte fungerar, Kul blogg hoppas du gillar min blogg med :)

Postat av: Fröken Holm

Datorer är jobbiga :P

Mysigt med en promenad :)

Postat av: karrol

Hej söt, känns konstigt att du inte varit på mumma på så länge (!) :). men du kommer in o hämtar nyckel imorn va? jobbar du på tempo imorn? puss

Postat av: fröken finn

Fag har ingen blogg, ja är för omodern för det! ;) Kom till Mumma och säg hej, jag saknar diig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback