God morgon.


haha, ställde klockan på halv åtta så att jag tidigt skulle
gå till gymmet, men sen när klockan ringde snooza jag till nu=P
Varför ska jag gå upp så tidigt när jag börjar fyra,,verkar ju inte klokt.
Så nu ska jag ta min morgon kopp som jag inte klarar mig utan, och seen
ska jag gå till gymmet. blir ju lika bra det :)
Idag har Mattias lånat min bebis så har ingen att gå ut med, så får bli
jag och mp3:n senare i eftermiddag!
Både mamma och pappa är sjuka så jag hoppas inte jag också blir det!
Men känns som jag har väldigt bra imunförsvar , jag är ju aldrig sjuk! peppar peppar

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

hur mår du? vad gör du? känns som de va jättelängesen! men de va iof igår tror jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback