Freeedag


Nu har jag precis kommit innanför dörren, (eller nästan iaf, har fixat lite mat först)
ska snart ut med vovven sen ska jag slänga mig i soffan och vila. Är så jävla trött!
Har nog ingen specielt anledning har inte gjort mer idag mot vad jag brukar men ska
bli skönt med en lugn kväll.
Vid sju tiden åker vi hem till mamma och pappa och får lite mat, skönt att slippa laga mat
de är ju det sista man vill när man är trött. Sen blir det självklart let's dance.
Öppnar ju på Mumma imorgon så bäst att jag lägger mig tidigt så jag kan vara pigg imorgon!
Mumma har ju frächats upp lite nu med, målats om och lite nya möbler! stor förändring tycker ja.

Ne bäst att gå ut med steffie nu så jag får vila någon gång (:



Grattis Husse !!



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fröken finn

neejmeeen, har snuttan fått på sig din halsduk?

hur söt är steffie!?

Postat av: emelie

hihi jaa hon frös den dagen :) hon är sötast i världen det vet du väääl:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback