Final


Nu är jag friskt, eller frågan är om jag var sjuk igentligen..blev inget mer
än skit ont i halsen..  har inte vågat träna på hela veckan eftersom det alltid
är värst på morgonen och det är då jag kunnat träna.
Så har blivit mycket promenader i stället, får väl duga de med :)
Men har planerat att åka ut till snapen och köra mitt lilla spår där
på lördag och se om jag förbättrats lite, sen blir det spinning och abs
på söndag.
Idag är det ju final i Let's dance, hoppas på Magnus :D
Får bli en tv helg igen, jobbar ju tyvärr hela helgen så har inte så mkt val.
Samma nästa helg, och sen kommer ju Marre hem..då är det FEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÅÅ vad jag saknar dig Marre, men nu vet jag att du snart kommer hem så jag räknar ner !:D <3

Och min lilla Malin har åkt bort nu med, borta i ett halv år.! Jag tror och hoppas att allt kommer bli
mycket bättre, så håll ut gumman! Ska verkligen försöka hälsa på dig!!

Nu ska jag iväg till jobbet blir en heldag idag, skönt!
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ooo babe.. ja saknar dig sa sjukt mkt. de ska bli sa rolgit o komma hem till dig o de andra igen :) weii. har malin akt till behandnlingshemmet i skane? gud ja onska ja kunde pratat med henne innan. snart ses vi alskling. ja ringer dig pa torsdagen alskling. alskar dig min underbaring. pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback