Bio- Män som hatar kvinnor.


ÅÅ vad skönt det var att vakna nu och må bra :)
Igår gick jag upp ur sängen HALV 2 (ni som känner mig vet att de är inte normalt;P).
Klockan tre var det kalas, inget kaffe för mig, tog två rejäla glas mjölk satt fint :)
När släkten gått somnade jakob i soffan så stannade kvar där tills bion började.
Män som hatar kvinnor. Hur bra som helst, måste ses!!
Och ni som inte läst boken, det spelar ingen roll, man förstår ändå!

Lördagen var jätte kul! Länge sen jag hade så kul faktiskt. Stannade kvar
tills de stängde tom..haha!. jag och catat cp:a oss på dansgolvet, men ingen upptäckt , lr?:D
Verkligen en lyckad kväll!!

Nu ska jag iväg och träna stenhårt, har lite dåligt samvete att jag inte tränade igår,
men får bli en tuff vecka! :)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback