Ändrade planer


ÅÅåå Magnus vann ju igår. Men måste bara säga att Lailas sista nr var nog det bästa jag sett!
Föll nästan en lite tår när jag såg det, Magnus nr var däremot roligt så då blev man glad igen :D
Såg hela programet men hatar att nyheterna ska förstöra allt, jag somnar nästan alltid då.
Så missade när han vann, men vaknade när nyheterna var igen(??) och då sa dom att Magnus vann!

Började tio idag och slutade halv fyra. Ibörjan var det inte en kotte påå hela Mumma, sen bara
det strömma in..Fattar inte att folk kan med och beställa mat när man stänger om 10 minuter.
Men jag och Antonia städade fort som attan så det gick smärtfritt ändå!
Ikväll var det meningen att vi skulle äta mat hos Stig och titta på Robinsson och bara ta det lugnt.
MEN nu är det ändrat. Blev så otroligt fest sugen på jobbet förut. ALLA skulle ut som jobbade och det
gjorde ju inte saken bättre. Så nu har jag ändrat så jag jobbar kväll imorgon så jag också kan gå ut :D
Förlorar ju inga timmar på jobbet så tycker jag kunde göra så=)
Så ikväll ska jag till min underbara jobbarkompis Karolina !!
Men jag och Jakob ska fortfarande till Stig och äta fläskfilé men skippar Robinsson och festar istället !
Är rätt så taggad och hoppas dom andra också är det, vill ju inte jobba kväll imorgon helt ionödan!
Så idag tror jag hela Mariestad kommer trängas på Statsdansgolv, eller vad tror ni?
Ska bli roligt och se hur kvällen slutar, ska ju ut med lite folk som man aldrig annars är ute med,
men hoppas det blir kul!

Nu väntar jag på att jakob ska komma hem har tråkigt vill börja dricka nu, men det
kan jag inte, har lovat att köra Micke till en kompis efter att jag har ätit ..vad snäll jag är!!

/// Emelïe
                         

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback