it feels great



Vart tog deet fina vädret vägen?
Igår när jag jobbade var det 50 + och idag när jag äntligen är ledig
då är det moln så långt ögat kan nå, men ledig är jag så jag är
inte ledsen för det. Är som vanligt hemma hos Nisse när jag är ledig,
får otroligt dåligt samvete om jag inte tar hand om honom när jag faktiskt kan det!
Lilla Steffie är här också så snart tänkte jag gå en långpromenad i skogen så
båda kan springa lösa :)

Nu är sovrummet klart i våran nya lägenhet, lr det är golvlister kvar men
det räknas knappt! Det blev så fint, älsklingen är verkligen duktig <3
Och idag när jag faktiskt är hemma när han slutar jobba så ska vi åka till colorama
och välja tapet till vardagsrumet :)

Annars händer det inte mkt varken i veckan lr helgen det är bara jobb som gäller nu.
Imorgon ska jag träffa Malin äntligen som är hemma en vecka från Skåne. Ska
bli kul att träffa henne. Men tyvärr blir det inte så långt för börjar jobba halv 12.


//E

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annieellen

Har ni flyttat igen? :P

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback