student -09



Ja då är helgen snart slut igen, har varit en riktigt bra sådan!!

I fredags var det dax för min "lilla" bror att ta studenten!
När jag slutade jobba halv 2 åkte jag hem och fixa mig sen cyklade
jag till dom i det underbara vädret...NOT
Men vi satt ute och trotsade vädret och lite kallt var det men man ska
sitta ute :) Han öppnade paket och vi hann med att både
äta mat och tårta innan vi var tvungna att dra vidare!.
Ellie stod på tur. Hon hade sitt studentfirande vid prebende så var inte
långt från Micke. Där lämnade vi våran lilla present och drog vidare nästan
men engång då hon skulle åka vidare till skövde.
Nu skulle vi till antontia som hade sitt firande på holmen!
Här blev vi kvar tills vi gick till björnes!
Jävlar vad kul jag hade! Jag och karro dansade i 40 timmar och
man var lagom svettig när kvällen var slut!
Dan efter ömmade det i hela kroppen och halsen är sönder så
som vi sjöng :)
Igår började jag jobba kl 4 var skönt att få lite ledigt på förmiddan!
Slutade sen halv 1 och då blev det sängen direkt!!

Idag har jag förjävla ont i halsen känns lite fel när man sen
att det är jätte fint väder ute men men,,jakob kommer hem 11 från
jobbet och då åker vi till lägenheten och grejjar hela dagen så har inte
tid att vara sjuk!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback