typiskt


SOOOL tänkte jag när jag vaknade och ringde genast mamma och sa att
jag tar hand om Nisse så kunde jag även ligga och sola.
Så fort jag och steffie sätter våra fötter/tassar utanför dörren så går den
i moln..typiskt.  Så tyvärr blir det ingen solning funderar på att kanske ta
en solning innan fredag börjar bli blek!  Vädret kommer bli piss
såg jag på vädret så kläderna jag tänkt ha på mig är nog inte så passande
så får nog tänka om lite!
Och den svåra frågan vad ska jag köpa till Micke??? hatar att bara köpa ngt,
vill att det ska kännas bra, men hur lätt är det när han inte säger vad han önskar sig!
Ledig torsdag så får bli några rundor på stan!! Kanske att mitt hjärta vill åka till skövde?:)

Jobbar på tempo idag så kilar väl hemåt vid 12 så jag hinner göra mat och så
innan jobbet!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback