Never more...



Kollar nu på vädret, ser ut att bli lite regn och åska imorgon?:(
Men vad gör väl det när man jobbar hela dagen :D
Har varit ledig idag , men inte har jag legat på lat
sidan för det, har tvättat HELA våran tvättkorg och de är inte lite det.
Sen har jag fixat lite grejer till lägenheten och sen innan jag tog en promenad
hem så hälsa jag på farmor och farfar var så längesen så var kul och träffa dom!
Nu sitter jag hemma och ska strax sätta igång med maten, blir taco idag.
Min baby jobbar över så han får man när han kommer hem då bli han glad:)

Ihelgen hade jag och några pärlor från mumma bestämt oss för att
gå ut efter jobbet (slutar ca 00.15) , tänkte att nån gång måste man ju göra
något kul efter jobbet så när folket gått från bakgården (just denna kväll var det
extra mkt drag och rekord kväll för mumma:)) så bytte vi om och traska ner till björnes.
Nykter som ett pepparkorn försökte man dansa vilket inte är min grej, gillar inte
när man har full kontroll över kroppen =P haha. Så detta var första och sista gången
jag går ut nykter, nu har jag prövat det iaf!!  aldrig mer

Ska nog hacka lite grönsaker nu :)
//emelie

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: regiiiiiiiiiiiina

nästa gång får du börja smygsupa vid elva, så blir det lagom tills vi slutar! ;)

Postat av: elin

svep lite innan nästa gång ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback