*host host*



Tyvärr blir inte förskylningen bättre, snarare tvärtom!
Halsen är bra, men näsan rinner och nu har jag fått hosta också !
Skulle jag varit hemma hela veckan hade jag nog varit frisk,
men måste man jobba så måste man så får väl ligga hemma
och vara sjuk på min "mini" semster fre-sön =P
Absolut inte!!! Men midsommar är fortfarande väldigt oklar!
Hoppas jag vet innan jag lägger mig ikväll vad vi ska hitta
på så man har något att längta till :D

Igår träffade jag Karro som har sin semester nu!
Tomt utan henne på jobbet, känns lite tugnt att jobba
eftersom jag tycker jag jobbar bäst med henne...snyft ;P

Idag börjar jag halv tolv, hade tänkt att träna men det går
verkligen bort, så ska göra mig lite té men honung och nån
macka och bara ta det lugnt tills dess!
                                   


                               


Ha en bra midsommar alla om vi inte hörs innan det!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback