Hallååå



Yes ser ut som att sommaren äntligen är på väg!
Kan inte ha längtat mer än jag på lite sol och värme,jag
behöver verkligen det !:)

Kom precis hem från jobbet (tempo) och är verkligen inte trött,
jakob ligger och kollar på fotboll som intresserar mig lika mkt
som myrornas krig på 1:an...
Så får underhålla mig med denna sak istället ..

Imorgon börjar jag inte förens 4 och jobbar till ca 22 så ska sola
massor innan jobbet så man orkar laga mkt god mat ,,mkt förbeställningar
i morgon så måste vara i topp :D


nä nu ger jag upp tar tv:n i sovrummet istället!
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Tänk jag då, som smiter iväg från fotboll för att kolla mail...



I möra ska du få kämpa bland grytorna.



//Husse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback