26 Juni



Äntligen fredag skönt!
Ska strax kila i väg till jobbet börjar 9 och jobbar
sen till 14.30 har sedan en rast på två timmar
och jobbar sen till 00.30..många timmar det är bra :)
Lite småsegt att jobba när det är kanon väder ute men
det när nog bara att vänja sig tror sommaren är här nu!!:D

Igår var jag ledig så då fick jag mycket sol, när jakob slutade
jobbet så åkte vi till lägenheten och grejja!
Vecka 28 flyttar vi in har vi bestämt! Längtar så,
trivs inte i denna lägenheten nu när det ser ut som fan,
orkar inte städa känns lixom inte som någon idé.
Imorgon kommer mamma och hjälper mig med att packa ner allt som
vi ändå inte kommer andvända får passa på när man är ledig,
(eller börjar fyra) för det är mkt jobb nu så kommer inte hinna packa så mkt!
Skönt att ha flyttat färdigt när man har semester sen så man bara kan njuta
av att vara ledig!

Nu får jag sätta fart innan jobbet kallar!
Ha en bra helg !! //E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback