Lördagsmorgon


morgonstund har guld i mun


Åh sitter här med en underbar god kopp kaffe och en nybakad
fralla från oxen! Är det någon mer än jag som tycker frukosten
är den bästa "maten" på dagen :)
När jag vaknade hade jakob sparat två kanter på en limpa,
jo man tackar så jag gick en lite promenad och stannade till vid
oxen och köpte lite frukost och nu sitter jag och njuter!
Börja jobba gör jag inte förens 11 så behöver inte
stressa underbart! Meningen att jag ska jobba ända till 00.30
men jag går hem när Mumma stänger 15.30 och duschar och sen
går jag tillbaka . Kan inte jobba så många timmar utan en rast man
blir svettig som fan då det är 30 grader plus att man springer runt ..phuu.
Ingen spelning i kväll då det är t-boda festival ikväll så idag är det
bara att komma in :)

Ha en bra helg !
Festa lite åt mig också :'(

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: regggggina

jag tycker också frukost är det bästa på dan! och fika!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback