Kastviken



Det är helt underbart att ha semester, varje gång jag ska lägga mig tänker
jag när börjar jag imorgon? svårt att komma in i att man faktiskt är leedig ;)

Igår var vi med mattias först på dan, gosade med hans lilla valp som är så
söt så man smälter! Åt i skövde och fixade lite grejer.
När Emelie slutat åkte vi hem till oss och såg den sista Harry Potter filmen
som är ute på dvd för att sedan åka till skövde IGEN och se den nyaste på
bio. Den var så där tyckte jag, fast jag var lite rastlös efter att ha tittat så mkt på film=P.

Om någon timma åker vi till Kastviken, kommer hem imorgon igen
för då ska stig ha grillkalas. Man klarar inte så mkt längre där borta,
finns varken rinnande vatten eller el, men det är otroligt mysigt!!
En meter ner till den sjö man badar i, så det är jätte fint.!
Ligger  mitt i skogen så ska leta lite kantareller med steffie och
så ska jag bada för första gången detta år (SKANDAL) då kan jag äntligen
känna att det är "sommar".

Nu ska jag ta en åksjuketablett , det värsta med att åka bort.
Skulle kunna betala mycket för att bli av med åksjukan !!:(

// Mli

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback