God morgon


Ja nu sitter jag här i min nya mumma piké och
ska snart cykla till jobbet!
Slutar kl 14.00 och sen börjar jag på tempo 15.00
så hinner knappt hem..

Endast 4 dagar kvar till min semester.
Kl 21.15 på söndag kommer jag hoppa ut från Tempo.
Ärligt talat så hade jag nog inte orkat en dag till så det
kunde inte ha kommit mer lägligt!!
På tisdag är karro ledig från jobbet också så då ska vi hitta
på ngt kul :)
Och på tisdag natt kommer min jakob hem..saknad!!!
Har fortfarande inget planerat för semstern har ju inte hunnit
prata om det , men vet att vi ska till hans stuga någon dag
sen får vi väl bara njuta av att vara lediga!
Regina sa ju att sommaren börjar nästa vecka :D:D:D

Nu blir det kaffe och nyheterna innan jag börjar.
Usch vad gammal jag känner mig =P

en av blommorna på min balkong

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jocke

GAMMAL?



Du som e så ung,,,,



//Husse

Postat av: jocke

GAMMAL?



Du som e så ung,,,,



//Husse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback