Glaaad!



Förut när jag hade ätit klart min frukost så tänkte jag
gå en promenad med steffie, blev visst en på 3 timmar:)
Och när jag stog där och plocka blåbär ( blev en hel del) så pep mobilen ,
Äntligen stog det jag så länge längtat efter, älskling.
Han lovade innan han åkte att iaf höra av sig så allt var okej
men har inte hört ngt så har faktiskt varit lite orolig!!
Men hans mobil hade inte funkat på maldiverna men nu var han på väg hem och
i natt kl 2 kommer han hem till mig :D Ska försöka hålla mig vaken för har saknat
honom såååååå mkt han ska få så många kramar och pussar!!

Så på väg hem kika jag  förbi farmor och farfar,
hade lite tur för farmor stod och stekte pannbiff så fick mig lite ja med :)
Och nu har jag precis vaknat, ja har faktiskt sovit lite för har så ont i magen:(
Nu ska jag städa lite här hemma så det skiner när min underbara kommer hem
och renbädda ;)
Tyvärr kan jag inte städa bilen som jag tänkt göra idag eftersom
jag fick punka igår, reservhjulet sitter inte som det ska så kan inte köra med den,
så typiskt när jag och karro åker till Örebro imorgon!! Tur att hon har sin pappas bil
så vi kommer iväg iaf!

Nu sätter jag igång med städandet så jag glömmer bort värken!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback