Äntligen normal puls


Äntligen kan jag slappna av!
Har gått runt och spänt mig i flera veckor men nu äntligen är det klart!
Trivs redan som fisken i vattnet! Känns inte alls litet som jag var rädd
för ( är trots allt stor skillnad på 104 och 60 kvadrat) så mkt
frächare och finare de gör ju mkt!!
Just nu ligger mitt lilla hjärta på balkongen känns skönt att hon kan få
vara "ute" och inte inne i värmen hela tiden!:)
Första veckan tycker man allt är kul nästan slåss om vem som ska diska
och städa, haha kommer väl in i verkligheten snart men just nu är allt kul;)

Börjar jobba kl 14 på tempo (tom de känns kul=P) så har inget planerat
mer än att laga lite mat och kolla på alla våra kanaler JIHOOO:)
är ju van vid 1,2 och 4 så kunde ju inte bli sämre :D


på torsdag firar jag och jakob 4 år tillsammans! ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jessica

kan man inte få se bilder ifrån hur de blev:) vi flyttar ju till en bostadsrätt på 93 kvadrat, men först ska den totalrenoveras:)

Postat av: Catherine

Grattis till inflyttning, fyra år å allt :)

Jättemysigt på Mumma i fredags, ni ska verkligen vara stolta över vad ni åstadkommit!

Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback