4 år och 1 dag



Ja igår hade jag och jakob  varit tillsammans i 4 år!
Skulle ha jobbat ända till stängning med ändrade det så fick
sluta 18.00 så vi kunde hitta på ngt tillsammans!
Vi hade tänkt att gå på bio i skövde men vi stuntade i det
och gick ut och åt på sill & dynamit istället och hyrde film
och köpte lite gott :) de var mysigt! älskar dig !!

Börjar jobba 3 idag så mamma och pappa var här en sväng och
lämnade min present dom köpt till mig när dom var i sthlm, och sen
hjälpte pappa mig med internetbanken.
Nu väntar jag på att solen ska nå min balkong så jag hinner sola lite
innan jobbet kallar!

denna fina bukett fick jag igår♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback