SMÄRTA


A fyfan. imorse när jag steg upp ur sängen trodde jag att jag skulle
börja lipa. Mina vader oherregud kunde fan inte gå. Har aldrig haft sånt
jävla träningsvärk. Som tur va gick de bättre när jag försökte gå lite, men så
fort jag sätter mig ner och "vilar" dom och ska upp igen är det samma sak.
Aja får hoppas att de är liite bättre imorgon!

Dagen har spenderats hemma hos Nisse, sen var det jobb klockan 4
och träning klockan sju. Lr träning kan man knappt kalla det.
Jag och karolina bokade in oss på dans. Var det tråkigaste jag gått på.
Blev inte ens lite varm av att vara där fast jag rörde på mig..skumt.
Blev som en avslappning efter jobbet..haha

Nä nu ska jag titta på tv i min ensamhet imorgon kommer min andra hälft hem
då slipper jag sova själv !:D

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback