Paradiset


NU ar vi antligen har. sa som vi har langtat.
Helt underbart har.
Idag har det varit 32 grader hur varmt som helst, klarar inte av att ligga forlange
iinnan man maste doppa sig igen!
Jakob har dykt idag medans jag log och solade >)
Imorgon ska vi upptacka tobago. Bada i vattenfall grilla och ga i regnskogen
ser jag framemot!!
Finns hur mkt som helst att gora hoppas man hinner med allt!
Vi har bestamt att vi ska aka over till trinidad en dag. aka ut med en bot och snorka
sen finns det tripper man far bada med delfiner det vill jaaag..ingen garanti dock..
Hotellt ar ocksa jatte bra, lite anorlunda men det ar ju de det ska bara tycker jag!
Klockan ar nu 5 har och vi at ingen lunch idag sa blir tidig kvallsmat som vi tanker ata
pa hotellets restaurang.
Imorgon var det fest pa hotellet som vi antagligen ska var med pa!

hoppas ni inte fryser ihjal dar hemma!
puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karro

Åhhh låter verkligen som paradiset. Jag är inte det minsta avundsjuk :P. Hur bestämde du dej med dykarkursen då? Gissar på att ni redan är negerbruna! Här är det grått, regnigt och blåsigt. Jääätteekul. Ha det bra, puss!

Postat av: pappa

Vi ringer till hotellet imorgon kl 5 er tid .

Vad har ni för rums nummer??

Nu har vi bara 6 dar kvar till playa del carmen ..

hälsa jakob.

Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback