hej då


Ja de här får bli ett hejdå inlägg. Kommer inte hinna skriva mer nu innan vi åker.
Om det finns bra tillgång till internet och så där nere har jag ju ingen aning om men om det
finns det så kommer jag nog uppdatera er lite :D

Dagen började med ett spinning pass, blev helt slut!.
Efter det stressa som vanligt för att möta mamma på stan,
köpte present till catat (GRATTIIIS) och blev även en lunch på mumma.
Nu försöker jag packa ner allt som jag vet jag inte kommer använda och lägga fram
det andra så jag inte glömmer ngt viktigt.
Ikväll ska jag till catat vid halv sju för att sedan gå ner till stan och äta mat på Rodhos, ska bli kul:)
Får bli en tidig kväll då jag måste vara pigg och kry när jag ska köra till sthlm i morgon.


Nu ska jag ta en riktig långpromenad med steffie, snälla Karolina hjälpte mig igår att lägga in
ny musik på min mp3 så nu vill jag bara träna och gå hela tiden för att lyssna på den :D så himla bra
låtar !! tack <3

ha det bra allihopa så ses vi om lite mer än 2 veckor =)
/ Emelie



Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: karro

Det var så lite så :) Anytime!. Ha det nu så hiimlaa underbart där borta, jag är hemskt avundsjuk! Och kör försiktigt imorgon... ses om 2 veckor;)Puss!

Postat av: marros

hade så underbart gumman! det är du värd efter ditt slit :) och dina stackars fötter behöver vila upp sig. pusspuss (L)

Postat av: Catherine

NJUT NU BEJB


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback