bort med julen

phu söndagen blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Fick så inihelvetes ont i magen så blev sängliggandes hela dagen,
så när jakobs morfar kom låg jag i sängen kunde inte stå upp:(
Men efter ett antal värktabletter kunde jag stå upp iaf.
på kvällen kollade vi på film och bara tog det lugnt!

Idag vaknade jag nio, (sent för att vara mig) och då slängde jag i en tvätt och
gick en låååång promenad med lilla steffie. Nu sitter jag och äter havregrynsgröt
och dricker en kopp kaffe innan jag ska ta tag i allting här hemma!
Idag ska alla julsaker bort, så trött på de nu.
Jobbar hur lite som helst denna vecka får ångest jag bara tänker på de!
Tur att jag jobbat häcken av mig förut så jag har lite sparat;)

12 dagar kvar.................:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback