6 dagar

jaa nu börjar det verkligen närma sig.
ska börja packa imorgon har jag bestämt, jakob
är inte hemma på hela veckan så då gör jag som ja vill;P

Söndagen började med en rejäl städning.
Både jag och jakob har rensat ut massssssa kläder som bara tar plats.
Har svårt för att slänga saker som är fina men som man vet att man aldrig kommer
andvända..men nu är det gjort och nu kan jag faktiskt se vart mina kläder ligger :)
Efter det blev det tvätting av lilla bilen nu bläänker den så fint.
Klockan tre var det dax att gå till gymmet gick på bandet i en timma, sprang även det sista.
När det var klart var det spinning och efter det abs...så nu har jag tränat i 3 timmar. STOLT.
Det var jobbigt som fan men gav inte upp och nu känns det huuur bra som helst.

Nu ska jag duscha och sen äta kvällsmat. sen var det någon film på 4:an som jakob
ville see .mkt seen..=P

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback