5 dagar.


Happ då var det måndag igen låt veckan gå fort!

Idag har jag hunnit med att gå långpromenad med steffie och
snart ska jag möta karolina för en fika innan vi båda börjar jobba klockan 4.
Direkt efter jobbet blir det träning, tror det var dans? efter det gymma!.

Nu är jakob i göteborg där han kommer vara hela veckan.
Men de gör ju inget eftersom vi kommer vara med varandra dygnet runt i 2 veckor :D
längtar så.
Jakob fixade våra pengar i helgen..ojoj ser ut som jag är miljonär. är iof 10.000 men
vi fick en liten valör så har flera tjocka buntar att spendera;)

ne nu får jag packa träningsväskan innan jag ska möta Karro:)

tjiing

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback