4 dagar kvar.


Guud vad dagen har gått fort.
Gick upp kl kvart i 8 kunde inte sova så promenera bort till
Shell för att hämta mitt paket från h&m. äntligen! skulle kommit förra veckan.
Allt var perfekt förutom en bikini överdel..så får tyvärr ta med min gamla bikini ändå.
ska skicka tillbaka den och få en ny storlek så kan jag ha den till sommaren :)
Efer det gick jag till gymmet blev springing plus överkropp,känner påå mig att imorgon kommer jag
inte kunna röra mig körde på rätt hårt..=P
Snart kommer micke på en fika hos mig. han får hjälpa mig att packa lite! har redan
lagt ner hela min garderob i resväskan ...är inte bäst på att packa=P

nu ska jag sätta på en kopp kaffe och göra iordning fikat till micke:)

hade så bra ! // emelie

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback