11 dagar.

JA jag räknar ner...längtar så att jag tror jag spricker, vill packa NU:D

Idag jobbade jag dag på tempo de var inte igår man jobbade dag,
fyfan vad skönt det är! Hinner så mkt mera!
Sprang kl fyra borta vid snapen. Var helt svart i skogen, lite äckligt faktiskt
för såg inte vart jag sprang. Lyssnade på musik gjorde jag med så de vara bara
fritt fram att smyga sig på mig...men här är jag så det gick ju bra:)
Imorgon ska jag och karolina prov träna på nordic club.
Känner att jag vill börja träna igen, trivs inte i min kropp för fem öre!!!
Så får hoppas man tycker de är bra.har kollat deras schema och de passar mig 
eftersom dom har mkt pass på förmiddagarna.

Nu ska jag titta på tv och låta dagar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback